torsdag, april 26, 2007
Hipp Hipp Hurra. Del 2
Just nu har vi gjort oss förtjänta av en tårta. Men vi tar den i morgon till fredagsfikat.
Endast de riktigt initierade vet vad det handlar om.
Du fattar väl att jag inte kan berätta allt?!
‹
›
Startsida
Visa webbversion