tisdag, september 25, 2007

Besvärliga människor

Vissa delar av kontorspersonalen ansökte idag om att få gå på ett endagsseminarium med ämnet ”Hur hantera besvärliga människor”.

Självklart sa jag ja, men med tillägget ”-äntligen kan du lära dig lite om dig själv”.

Nästa chefskurs jag ska anmäla mig på är ”Hur du undviker våld på arbetsplatsen”