onsdag, oktober 17, 2007
Humor ?
Mina kamrater behagar skämta. Eller? Detta mötte mig denna morgon när jag anträdde mitt enkla arbetsrum. Bara för att jag inte betalade en parkeringsavgift. Tror jag. Gäller det något annat ber jag att få hänvisa till företagets advokat.
‹
›
Startsida
Visa webbversion