tisdag, oktober 09, 2007

Personlig lägesrapport

När den tiden kommer då jag sitter och gungar i gungstolen och tänker tillbaka på mitt liv, så kommer jag att minnas vecka 40 och 41 2007.

Jag kommer att göra det för att de är de galnaste veckorna hittills i mitt liv. Så känns det just nu.

Självklart gäller det Hammarby Hockey, föreningen som berör. Jag kan inte gå in på detaljer just nu, men det är en berg- och dalbana utan dess like.

Läget är som att jaga okontrollerbara stridsladdade missiler med fjärilshåv.