måndag, november 05, 2007

Nu är det jul igen

Vad var det jag sa? Världen har blivit galen. Den här bilden togs idag kl 1230 utanför ett köpcenter i den stora metropolen Sollentuna. JAG ÄR INTE REDO!!!!! Kanske inte den här snubben heller för den delen.