måndag, november 05, 2007
Nu är det jul igen
Vad var det jag sa? Världen har blivit galen. Den här bilden togs idag kl 1230 utanför ett köpcenter i den stora metropolen Sollentuna. JAG ÄR INTE REDO!!!!! Kanske inte den här snubben heller för den delen.
‹
›
Startsida
Visa webbversion