tisdag, december 18, 2007
Lönetajm
Jaha, snart dags för månadens ångestdag, löneutbetalning.
Det märks när den dagen närmar sig. Idag på fikabordet stod plötsligt asken som är avbildad här. Jag är så himla lättlurad, nu blir det lön även den här månaden.
‹
›
Startsida
Visa webbversion