Från en av våra kollegor fick vi ett mail och en bild på de nya fartkamerorna. Jag tror vår kollega har insyn rätt högt upp inom polisen, så det jag visar nu är väldigt hemligt. Det är så hemligt att jag inte ens berättar vem som skickat oss informationen, det är för farligt.
Fördelen med de nya moderna apparaterna uppges vara:
1. Mycket låg administrativ kostnad
2. Svårigheten med att få in böter, av folk med utländsk härkomst, försvinner.
3. Kör för fort och du får betala omgående.
4. Man kör fan inte för fort igen
