fredag, december 21, 2007

Tar ledigt

Nu tar jag ledigt några timmar. Eller dagar.

För att verksamheten ändå ska rulla på under tiden var jag tvungen att ersätta mig med TVÅ vikarier. Bilden visar när Direktör Albin och hans assistent Vice Direktör Valter kalkylerar våra priser för nästa år. Det blir deras huvudsakliga uppgift under min ledighet.

Så skyll inte på mig om du tycker att priserna dumpas nästa år. Jag svär mig fri.

GOD JUL föresten.