torsdag, januari 31, 2008

Fel

Ibland har man fel. Då ska man erkänna det.

Jag hade delvis fel i föregående inlägg. AIK vann. Men med tur.

Men 4000 glada själar på läktaren gav en härlig påfyllnad i Bajens sinande kassa.


Oavsett vad som står i media ligger inte något konkret konkurshot över Hammarby hockey. Inte ens innan matchen igår.