onsdag, januari 09, 2008
Mediabrus
Ber om ursäkt att jag idag tar lite mediautrymme i morgon- och kvällspress från andra intressanta saker som händer i världen.
Men Hammarby är ändå Hammarby. Som sagt, ber om ursäkt.
‹
›
Startsida
Visa webbversion