tisdag, januari 22, 2008

Små människor

Det är det jag alltid trott. Man kan inte lita på kortväxta människor.

Läste en artikel att den s.k. Dvärgligan härjar bland Expressbusstrafiken. De lägger sig i en jättestor väska typ hockeytrunk, och några medkumpander lyfter in väskan och dvärgen i bussens bagageutrymme. Där tar han sig ut och länsar de väskor som ligger där. Och så kryper han ner i sin väska igen.

Fan trot, men Expressen kan man väl lita på? Eller inte.

Men som sagt, korta människor ska man vara försiktig med. Särskilt väldigt korta. King Size rules.