tisdag, februari 12, 2008

Förföljd

Jag känner att vi är förföljda. Det kom ett brev från Norge med nedanstående foto och en uppmaning att inbetala SEK 418 kr och 99 öre. Bara för att ingen bemanning fanns vid en vägtull. Jag orkar inte ens överklaga. Jävla papparazzis.