måndag, april 21, 2008

Glömde en grej

Hur i h-e kunde jag glömma att berätta detta? Vi har ju under helgen ännu en gång varit golddiggers. Då blev innebandylaget Iksu, från Umeå, svenska mästare i innebandy.

Naturligtvis valde de att åka säkert och bekvämt sträckan Arlanda – Globen – Arlanda med StockholmsBuss. Det lyckade valet resulterade i guldmedaljer.

Vi bockar och tackar för förtroendet och säger GRATTIS. Vi känner oss oerhört delaktiga i framgången.