lördag, april 19, 2008
Slut igen
Idag gjorde jag slut med Agneta Sjödin.
Nygammal favvis klev idag upp på förstaplatsen, min båt Ataleia. Hon sjunger inte, men hon visslar så fint i riggen när det blåser.
Idag började jag göra henne fin inför sjösättningen. Hon verkade glad.
‹
›
Startsida
Visa webbversion