tisdag, april 22, 2008

Sorg

Idag dödförklarades vårt kära Hammarby IF Ishockeyförening efter en lång tids sjukdom.

Trots många och envisa livsuppehållande åtgärder gick föreningen inte att rädda. Eller för att tala i mer juridiska och kliniska termer, föreningen försattes idag officiellt i konkurs.

Kära Hammarby Hockey, du är sörjd och saknad av många. Vila i frid!