måndag, maj 26, 2008

Fria glassar

Så är då min glassförbrukning för sommaren 2008 säkrad. Ber blygsamt att få hänvisa till mitt tidigare inlägg där jag satte en glass på att den s.k. piratlåten skulle få fler poäng än Perellis ”Hero”.

Hade jag rätt eller hade jag rätt? Klart jag hade rätt. Piraterna fick ju nästan dubbelt så många röster som Charlotte.
Frågan är nu hur alla glassar ska levereras, jag får fundera på saken och återkomma i ärendet till alla er som dumt nog satte emot mitt vad. Loosers.