lördag, juli 26, 2008

Out of office. Dag 13, kväll

Besöket på jobbet gav följande besked. De sköter sig. Personalen alltså. Bra beläggning på våra bussar och dessutom håller vi rätt många kollegors bussar i drift likaså.

Ny resekatalog från SällskapsResor har gått till tryck. Många spännande resmål som jag nu i kväll måste lägga in i systemet så de är ”bokningsfärdiga” när växeln snart börjar gå varm. Det blir den så fort en ny katalog landar i våra resesugna kunders brevlådor.

Stressigt mitt i semestern, måste i säng tidigt, vi åker tidiga färjan i morgon till Gotland för en vecka på denna vackra ö.

See you!