onsdag, augusti 20, 2008

OS

Har alltid varit idrottsintresserad och alltid följt stora tillställningar som VM, OS och liknande. Men denna gång har intresset helt uteblivit. Har knappt ”seriöstittat” på OS någon gång i år.

Istället har det jobbats på kontoret så det OS-ar under min semester. På SällskapsResor har Sofia slitit ut sitt tangentbord, bokstäverna är nästan helt utsuddade av slitage. Respekt.

Och på bussidan sätter snart högsäsong 2 in med full kraft. Nu när OS snart är slut kommer den Asiatiska invasionen, och Stockholms alla företag ska ut och åka buss igen. Det blir roligt.

Vi är beredda.