söndag, september 07, 2008

Hurra igen

Ja må jag leva
Ja må jag leva
Ja må jag leva uti hundrade år
Javisst ska jag leva
Javisst ska jag leva
Javisst ska jag leva uti hundrade år
Ett fyrfaldigt leve för mig, jag leve
HURRA, HURRA, HURRA, HURRAAAAAAA

Lika bra att sjunga själv, så det blir ordentligt gjort. Tack mig.