fredag, november 28, 2008
Coola dåjjer
Har investerat i nya rejäla vinterpjuck. Tänkte det vore bra nu när all snö har smält bort. Tajming kallas det.
Valde ett supercoolt märke, Caterpillar. Nix, det är inte jobbskor med stålhätta, det ser bara ut så. Caterpillar, whrom, whrom.
‹
›
Startsida
Visa webbversion