tisdag, november 18, 2008

Människan är ond

Fakta:
Matvarukedjan Lidl är ondskefull. De förgiftar överblivna livsmedel som de slänger utanför sina butiker. Anledningen? För att inte typ hemlösa gratis ska äta upp det.

Uppmaning:
Handla inte på Lidl.

Övrigt:
Bättre med ytterligare ett kvalitetslag från Storstaden i fotbollallsvenskan än ett mediokert bolltjongande korplag från Ljungskile.

Det sistnämnda inlägget har ingenting att göra med inläggets rubrik.