torsdag, december 11, 2008

GAAHHHHHH!!!!!!!

Upptäckte just att jag betalat 65 tusen FÖR MYCKET till Skattemyndigheten idag. Visserligen lider Sverige av finanskris, men jag hade ju inte tänkt att lilla jag skulle reda upp den röran. Nu är jag riktigt sur.