tisdag, januari 13, 2009

Stockis-galan

Det verkar vara inne att arrangera galor av allehanda slag. Grammisgala, Rockbjörnsgala, välgörenhetsgalor och gud vet. Igår var det Guldbaggegala. Vad många inte vet är att vi samtidigt hade en alternativ gala, Stockisgalan.

Den syftar till att lyfta fram framstående medarbetare inom alla buss- och resebranschföretag i hela Stockholms län.

Efter en spännande SMS-omröstning med ett rekordartat antal röstande från i första hand till mig närstående personer, kunde följande prislista presenteras till publikens stående ovationer:

Bästa bussförare:
Alla bussförare hos StockholmsBuss AB

Bästa trafikledare:
Stefan Angsebo, StockholmsBuss AB

Bästa resesäljare:
Kenth Borg, SällskapsResor AB

Bästa middle management-chef:
Sofia Demnert, SällskapsResor AB

Bästa friskvårdsansvarig:
Orchis Skogsfrue, mer känd som Elsa, SällskapsResor AB

Bästa chef:
Göran Demnert, StockholmsBuss AB

Bästa bussbolag:
StockholmsBuss AB

Bästa resebyrå:
SällskapsResor AB
Storslam, helt fantastiskt. Jag har nu ett bra förslag: Om du är en tänkbar kund, boka buss hos StockholmsBuss för att känna av att rätt vinnare korades.
I övrigt vill jag tacka alla för deltagandet, jag är djupt rörd över det massiva intresse för denna alternativa gala som jag hoppas återkommer även 2010.