onsdag, februari 18, 2009
Med eller motvind
Fick på mail ett utbildningserbjudande med rubriken ”Inte alla chefer kan leda i motvind”. Men vi andra då, vi som har kontoret inomhus, vad har vi för kursutbud?
Inte fan går jag ut och leder någonting om det blåser småjävlar.
‹
›
Startsida
Visa webbversion