onsdag, mars 04, 2009
Intet nytt under solen
Läste redaktör Bjarnes blogg på Tidningen Bussbranschen att Swebus Express nu gör stor sak av att miljömärka sina expressbussar.
Hallå, StockholmsBuss har haft svanmärkta bussar i 20 år.
‹
›
Startsida
Visa webbversion