onsdag, mars 04, 2009

Intet nytt under solen

Läste redaktör Bjarnes blogg på Tidningen Bussbranschen att Swebus Express nu gör stor sak av att miljömärka sina expressbussar.

Hallå, StockholmsBuss har haft svanmärkta bussar i 20 år.