tisdag, mars 17, 2009

Korrigering

Aj aj aj, har varit hos en kiropraktor. Det har knakat och knirrat lite oroväckande i skallen de senaste dagarna när jag vridit på huvudet. Några trodde att det nu var bevisat att något satt löst bakom pannbenet på mig, men så var lyckligtvis inte fallet.

Min kiropraktor har nu korrigerat lite, masserat några muskler och dessutom fick jag ett gäng akupunkturnålar i händerna. Så nu är jag i stort sett med i matchen igen. Lite öm i halsen bara, men det går nog över.