tisdag, mars 24, 2009
Ny bild
Tack så länge till Ensio och hans bild "Eld och Vatten" på Görans Vernissage. Nya bilder från Ensio dyker säkert upp där igen.
Nu en bild plåtat av mig själv. Jag kallar den kort och gott för "Längtan". Du förstår säkert varför.
‹
›
Startsida
Visa webbversion