lördag, mars 07, 2009
teater
Sitter just nu i paus på Stadsteatern o ser De Tre Musketörerna. En helt fantastisk föreställning i rockens tecken. Rekommenderas varmt. Rock on baby!
‹
›
Startsida
Visa webbversion