
Nytt svenskt Göranrekord slogs idag. Blåste överjävligt hårt på Mysingefjärden. Eftersom jag seglar solo så är det så knöligt att reva, så jag körde på ändå. Lite dumt måhända men 9,2 knop blev toppnoteringen på halvkryss som jag hade en längre stund. Den som kan segla och vet vad min båt går för fattar åxå vilken adrenalinkick jag fick. Vilken dag!