tisdag, september 29, 2009
Sommaren 2009 nu stängd
I går kväll släckte jag ner min sommar 2009. Det kändes både trist och vemodigt. På bilden syns vagnförare Lasse när han körde upp min kärra för vintervilan.
‹
›
Startsida
Visa webbversion