tisdag, oktober 27, 2009

Min nya iPhone

Jag gillar min nya iPhone. Bland de bästa fåner jag någonsin haft. Ända tills jag kollade det här klippet och insåg att den trots allt har vissa begränsningar.

Fan, alltid blir man lurad. (fattade du det där sista skämtet?)