torsdag, februari 11, 2010
Ledighetsansökan
Fick en ansökan idag från min medarbetare tillika underlydande (på arbetet), nämligen min dotter.
På något sätt for mina tankar omedelbart iväg till rubriken på mitt föregående inlägg här på bloggen.
‹
›
Startsida
Visa webbversion