torsdag, februari 11, 2010

Ledighetsansökan

Fick en ansökan idag från min medarbetare tillika underlydande (på arbetet), nämligen min dotter.
På något sätt for mina tankar omedelbart iväg till rubriken på mitt föregående inlägg här på bloggen.