måndag, februari 15, 2010

Uppsnofsad och röstredovisning

Känner mig lite uppsnofsad idag med ny frisyr. Lite punk och lite rebell på en gång. Eller en påminnelse om att stora vågor och härliga skärgårdsvikar i sommarskrud är nära förestående.

Så röstredovisning av Melodifestivalen i lördags. Förra omgången övergick jag till en alternativ omröstning dvs jag röstade fram den snyggaste artisten. Då vann Jessica Andersson.

I lördags gick Hanna Lindblad direkt till final och Pauline får en andra chans faktiskt. Nu är ju inte killar min målgrupp, så de har oerhört svårt att få röster från mig.

Men jag vill ju gärna rösta med öppet sinne så jag kan väl avslöja att det var oerhört nära att både Andreas Johnsson och Erik Saade gick till andra chansen.

Spänningen stiger inför nästa deltävling.