fredag, mars 19, 2010

Kontrakterad

Har idag skrivit ett 15-månaderskontrakt med mig själv. Löste ut en nytt gymkort, så nu blir det hårdkörning i första hand fram till midsommar 2011. Varför gjorde jag inte det redan 1975?

Här är beviset: