fredag, mars 19, 2010
Kontrakterad
Har idag skrivit ett 15-månaderskontrakt med mig själv. Löste ut en nytt gymkort, så nu blir det hårdkörning i första hand fram till midsommar 2011. Varför gjorde jag inte det redan 1975?
Här är beviset:
‹
›
Startsida
Visa webbversion