söndag, april 18, 2010

Baguette och ett glas rödtjut

Lite hastigt och väldigt lustigt fick jag kasta mig iväg till Paris
på söndagskvällen. Med buss. 20 tyskar till Aachen och 30 fransmän
till Paris blev ju en kanonkombo.

I morgon kör vi ytterligare en fullsatt buss direkt till Paris.

Vill man köpa plats på returresorna så går det bra. Ännu finns
några stolar lediga. Ring vårt kontor på måndag.