Idag körde jag ett halvhårt pass i gymmet efter en paus på sådär 2 veckor.
En smula märkligt, men det kändes kanonskönt. Men jag är allt lite sur, för jag glömde avsluta passet med ”plankan” och några crunches.
Börjar märka att det blivit lite segare att sätta mig upp i TV-soffan från liggande ställning så jag hade behövt de där sistnämnda övningarna. Men då får jag köra dem på torsdag.