onsdag, maj 05, 2010

Utmärkt medarbetare

En av våra duktiga medarbetare har fått en fin utmärkelse. Företagets friskvårdsansvarige Elsa vann igår för första gången någonsin förstapriset i en tävling. Se på bilden så stolt hon är. Lite kaxigt nonchalant rent av.

Vi, hennes arbetskamrater är dock ännu stoltare. Möjligen kanske detta firas med lite fikabröd i eftermiddag. Jag promenerade nämligen bort ungefär 1,5 kilo av mig själv i Venedig, så det finns plats att fylla i min arma kropp.