torsdag, juni 10, 2010

Aj

På följande ställen har jag svår träningsvärk:
-övre delen av ryggen, mellan skulderbladen
-axlarnas framsida, in mot mitten av bröstkorgen
-överarmarnas ovansida. Och undersida.
-underarmarnas ovansida.
-magen
-båda sidor av höften
-lårens baksida. Och framsida.
-rumpan

Så det positiva, jag är helt smärtfri på underarmarnas undersida.

I morgon bitti är det dags för ny hårdkörning. Det ska bli kul.