tisdag, juni 22, 2010
Kort paus
Ibland behövs en paus. Ibland tager man sig friheter. Men jag poängterar, det var bara en kortare paus på några timmar. Och lite till kanske. I stort sett bara en förlängd lunch.
‹
›
Startsida
Visa webbversion