torsdag, juli 22, 2010
Här tillber jag...
... livet och friheten på Norra Gotland, närmare bestämt vid Ekeviken, Fårö.
(ruskigt härligt varmt i vattnet för övrigt)
‹
›
Startsida
Visa webbversion