fredag, augusti 13, 2010

Rubbad

Nu blir det obehagligt. Nu rubbas balansen. Hustrun har bytt jobb och fått ett nytt tjänstevapen. En iPhone 4. Jag har ju bara 3:an. Fan också.

Men jag är självklart inte bitter, nejdå, det finns så många andra saker i livet som är viktigare.