fredag, september 10, 2010
Men va f...
Okey, lite fördrag måste man nog ändå ha gentemot den lilla brunbollen. Men ändå. Man lämnar inga spår efter sig på golvet. Man gör det bara inte. Tänk om alla skulle göra det, vilket svinstia det skulle bli.
‹
›
Startsida
Visa webbversion