söndag, oktober 03, 2010

A real mäss

Den här löjliga lilla kontaken är guld värd. Vi ställde ut på Seniormässan under tre dagar i förra veckan och behövde el för att ha en (1) lampa i montern. Av typen energisnål.

Gissa vilket belopp som vi nu blivit fakturerade för hyra av denna lilla löjliga elkontakt? Jo, 700:- plus 25 % moms. SJUHUNDRA bagis! Det är ju att likställa med ett rån!