fredag, oktober 29, 2010
Så mycket bättre
Nu tror du bergis jag ska skriva något om nya TV-programmet som fick så mycket bra kritik i pressen. Fel, det ska jag inte.
Rubriken syftar till min egen inställning på gymmet i morse. Om du inte fattar så läs mitt inlägg häromdagen.
‹
›
Startsida
Visa webbversion