fredag, oktober 29, 2010

Så mycket bättre

Nu tror du bergis jag ska skriva något om nya TV-programmet som fick så mycket bra kritik i pressen. Fel, det ska jag inte.

Rubriken syftar till min egen inställning på gymmet i morse. Om du inte fattar så läs mitt inlägg häromdagen.