måndag, november 15, 2010

En skön helg

Ungefär så kan man sammanfatta just min helg. KulturRallyt fortsatte på den musikaliska banan genom att bese We will Rock You.

I stort sett en kanonföreställning bortsett från att jag aldrig varit en helhjärtad Queen-fan. Men strunt i det, det var rock´n´roll i alla fall och klart mycket häftigare än någon djuplodande teaterpjäs av Norén.

En maffig Fars Dag-brunch på söndagen tog knäcken på mig. Låg sedan som en orörlig valross i soffan hela eftermiddagen och zappade runt bland TV-programmen.

Men nu startar en ny härlig arbetsvecka igen. Äntligen måndag.