torsdag, november 25, 2010

Kaxigt?

Körde igång dagen med ett riktigt bra pass i gymet. Jag har av PT-Tompa fått tre olika pass att varva med under veckorna.

Idag körde jag pass 1 vilket är arm- och överkroppsträning och som pausövningar mellan de s.k. seten så körde jag övningar från pass 2 vilket är rygg- mag- och armträning. Stentufft, sa Bill. Respekt, sa Bull.

Men så glömde jag vattenflaskan i bilen så jag sprang, för att inte tappa viktig träningstid, ut till receptionen och köpte ny vattenflaska á 20 spänn. Valde den guldfärgade med texten Stockholms Studenterns IF. Kaxigt, sa Bill. Utsökt val, sa Bull.