torsdag, december 02, 2010

Personalmöte

Idag hade vi planeringsmöte. Tycker att det blivit lite för mycket lek och för lite allvar på jobbet. Dessutom måste Elsa och Reka strukturera sina uppgifter på ett bättre sätt.

Elsa var under mötet i stort sett uppmärksam, lyhörd och lovade bättra sig. Reka har fortfarande lite svårt med koncentrationen när man samtalar med henne. Hennes kommentarer bestod mest av "-är vi klara nu? Får man gå ut nu?". Är vi klara NU då?"

Det är fan i mig inte lätt att vara chef.