onsdag, januari 19, 2011

Fan vad orättvist

En, ska vi säga hyfsat nära bekant, har vunnit 13 miljoner på Postkodlotteriet. Satan säger jag. Attans vad orättvist. Eller inte. Jag är ju inte ens med i nämnda lotteri så det är klart det är rättvist. Egentligen. Men ändå, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, it could have been me. Om jag gått med i lotteriet alltså, men det hör inte hit. Faaaaaaaaaaaaan.