En, ska vi säga hyfsat nära bekant, har vunnit 13 miljoner på Postkodlotteriet. Satan säger jag. Attans vad orättvist. Eller inte. Jag är ju inte ens med i nämnda lotteri så det är klart det är rättvist. Egentligen. Men ändå, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, it could have been me. Om jag gått med i lotteriet alltså, men det hör inte hit. Faaaaaaaaaaaaan.