måndag, januari 10, 2011

Nystart

Okey, jag var väl lite för snabb för några inlägg sedan där jag kickade igång 2011. Tog ju fel, det är ju idag som vi drar igång 2011. I kväll, om jag ska vara väldigt noga med tiden.

Under tiden drar jag nu igång Rolling Stones Start Me Up på hög volym så blodkärlen ska vidga sig och utmynna i någon slags energiflöde i kroppen. Jag tror jag börjar med att stämma av konto 1920, Postgiro StockholmsBuss. Det blir en lagom hjärngympa en måndagsmorgon.