tisdag, februari 15, 2011

Börjar jag bli vuxen nu?

Den här tidningen har av oförklarlig anledning kommit över vår hemmatröskel. Den känns sådär vuxen, seriös och allvarlig på något sätt. Mer jazz än rock´n´roll, om jag nu ska bedöma den som musik


Men den var bra. Jättemånga intressanta reportage och artiklar. Inte överlusad med massa colorerad reklam.

Jag läser böcker, busstidningar, fototidningar och båttidningar. Den här blaskan gjorde mig osäker och fundersam, börjar jag bli vuxen nu som tyckte den både var bra och intressant?

Mer oro.Ungefär när inträffar då stadiet när man tycker tidningarna Veteranen resp PRO bli intressanta? Häromdagen upptäckte jag en finne på min haka, då dröjer det väl länge innan jag börjar prenumerera på Veteranen. Visst är det väl så?